کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپتیموس جی؛ رونمایی از پادشاه اندرویدی ال‌جی در تهران

عصر روز سه‌شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲، شرکت ال‌جی در مراسمی آغاز عرضه رسمی گوشی اپتیموس جی Optimus G به بازار ایران را رسما اعلام کرد.

Lg-Optimus-G-Tehran-03

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در این مراسم بنیامین دارمی مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل اعلام کرد که این گوشی از دیروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ و توسط دو شرکت مدیاپردازش و یاس به عنوان نمایندگان فروش ال‌جی در ایران، به بازارهای موبایل عرضه شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز بین یک میلیون و ۹۰۰ تا دو میلیون تومان است.

در ادامه این مراسم و با رونمایی از این گوشی حاضران با قابلیت‌های این محصول و فناوری‌های بکار گرفته شده در آن آشنا شدند که در ادامه به معرفی و بررسی کوتاه این فناوری‌ها خواهیم پرداخت.

Lg-Optimus-G--Tehran-01

گوشی هوشمند اپتیموس جی پرچمدار شرکت ال‌جی بعد از نکسوس ۴ و البته قبل از عرضه اپتیموس پرو جی بحساب می‌آید که آبان ماه سال گذشته به بازارهای جهانی عرضه شده بود.

سخت‌افزار:

اپتیموس جی از پردازنده چهار هسته‌ای با نام Snapdragon S4، صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی True HD IPS مجهز به محافظ گوریلا گلس ۲ و با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۳۱۸ پیکسل در هر اینچ را در پی دارد و فناوری لمسی موسوم به Zerogap Touch نیز در ان بکار گرفته شده است.

با این مشخصات در هنگام کار با گوشی آن را بسیار حساس به لمس درخواهید یافت و با این صفحه نمایش کار با این گوشی بسیار روان‌تر جلوه می‌کند. باتری جدید این گوشی که تولید LG Chem است، عمر طولانی‌تری به میزان ۸۰۰ چرخه در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند دارد.

Lg-Optimus-G-Tehran-Bat

تکنولوژی Zerogap که با حذف فاصله هوای رایج در سایر نمایشگرها، شفافیت و وضوح صفحه نمایش لمسی این گوشی را ارتقا داده موجب اهدای جایزه نوآوری از نمایشگاه KES برای این گوشی و به شرکت ال‌جی شده است.

نرم افزار و رابط کاربری:

اپتیموس جی به رابط کاربری UX این شرکت مجهز است که برخی قابلیت‌های به کار گرفته شده در آن در زمان عرضه این گوشی منحصر بفرد بوده و هستند.

در اپتیموس جی شاهد ساختار تازه در رابط کاربری UX هستیم. ال‌جی این گوشی را در کنار برخورداری از قابلیت اجرای همزمان چند برنامه (multi-tasking) به قابلیت (cross-tasking) مجهز کرده که در آن قادر به اجرا و نمایش همزمان چندین برنامه در یک صفحه خواهید بود و در این قابلیت در واقع هنگامی که با استفاده از قابلیت multi-tasking در یک زمان در حال اجرای چندین برنامه هستید، قابلیت Cross-tasking امکان نمایش و اجرای انها در کنار یکدیگر و بر روی صفحه نمایش را فراهم می‌کند!

Lg-Optimus-G-Tehran-05

قابلیت کیو اسلاید (QSlide): قابلیت Cross-tasking در رابط کاربری UX گوشی اپتیموس جی به این گوشی قابلیت‌ نرم‌افزاری قابلیت کیو اسلاید (QSlide) را اضافه کرده که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور همزمان چند برنامه را اجرا و برنامه‌های باز را در پنجره‌هایی جداگانه روی صفحه نمایش در کنار هم قرار می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید به هنگام تماشای یک فیلم در وب نیز به جستجو پرداخته یا پیغامی ارسال نمایید. در این قابلیت شما قادر به تغییر میزان شفافیت پنجره‌ها یا حتی اندازه و مکان آن‌ها هستید. این قابلیت با برنامه‌هایی نظیر پخش ویدئو، مرورگر وب، برنامه یادداشت‌برداری، تقویم و ماشین حساب سازگاری کامل دارد.

قابلیت لایو زومینگ (Live Zooming): اپتیموس جی از امکان لایو زومینگ و یا همان بزرگنمایی زنده برخوردار است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی یک فیلم در حال پخش را نیز تا ۵ برابر بزرگ نماید.

قابلیت دوئل‌پلی (Dual play): به شما این امکان را می‌دهد که محتوایی یکسان و یا حتی متفاوت را در گوشی و تلویزیون خود به طور بی‌سیم و همزمان تماشا کنید.

قابلیت و یا برنامه Quick Memo: در مورد این قابلیت در فارنت قبلا مطلبی داشتیم. برای یادآوری باید بگوئیم که این برنامه با سیستم عامل گوشی در ارتباط بوده و قابلیت اجرا، حتی در حین استفاده از دیگر برنامه های گوشی مانند بازی‌ها یا پخش ویدئوها را دارا می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که مستقیما «و بدون نیاز به دیگر برنامه‌ها در هر زمان یادداشت‌های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری نمائید تا هیچ چیزی فراموشتان نشود! ».

قابلیت بزرگنمایی صفحه نمایش در قسمت‌هایی مانندپخش موزیک، Email، پیام‌های نوشتاری و گالری تصاویر کاربرد دارد و شما می‌توانید به راحتی سایز قلم و صفحه نمایش خود را تغییر دهید.

دوربین:

اپتیموس جی عرضه شده در ایران مدل LG Optimus G E975 است و این یعنی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین به قابلیت Smart Shutter مجهز است که نسبت به لرزش دوربین یا حرکت اجسام حساس بوده و قادر است سرعت شاتر را برای گرفتن بهترین تصویر تنظیم نماید.

Lg-Optimus-G-Tehran-07

در اپتیموس جی همچنین با استفاده از قابلیت Time Catch Shot دوربین آن می‌توانید بهترین تصویر از میان تصاویر گرفته شده را قبل از فشار دادن دکمه شاتر انتخاب نمائید. با استفاده از ویژگی Cheese Shutter هم می‌توانید با استفاده از فرمان صوتی به راحتی و با گفتن کلماتی مانند: Smile, Kimchi, Cheese یا حتی LG، تصاویر خود را ثبت کنید!

طراحی:

در طراحی اپتیموس جی با توجه به برخورداری اصفحه نمایش این گوشی از فناوری Zerogap، شاهد کاهش ۲۷ درصدی نسبت به هم‌خانواده قبلی آن هستیم. این گشوی از طراحی زیبایی برخوردار است که با توجه به آن شرکت ال‌جی موفق به دریافت جایزه نوآوری طراحی و مهندسی از نمایشگاه مطرح CES 2013، با توجه به ویژگی‌های فنی و طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات موجود، گردیده است.

Lg-Optimus-G-Tehran-10

این تنها موفقیت ال‌جی در زمینه طراحی این گوشی نبود و اپتیموس جی همچنین توانسته جایزه iF Design را در نوامبر ۲۰۱۲ به خود اختصاص دهد.

با استفاده از میراث DNA ال جی در طراحی به همراه تکنولوژی‌های جدید، طراحی ساده و شیک و رنگ مشکی براق بدنه، ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر به این گوشی بخشیده است. ال‌جی از کریستال براق در طراحی قاب پشت گوشی استفاده نموده که حسی متفاوت را القا می‌کند و پوشش کریستال مانند براق این گوشی سبب می‌شود تا شما در هر زاویه دید یا نورهای مختلف، شکلی متفاوت از گوشی را مشاهده نمایید.

Lg-Optimus-G-Tehran-08

گوشی اپتیموس جی اگر چه با تاخیری قابل توجه به بازار عرضه شده است اما با توجه به رقبای موجود در بازار و قیمت در نظر گرفته شده برای آن مطمئنا می‌تواند سهم قابل توجهی از بازار فروش هوشمندهای رده بالای بازار را به خود اختصاص دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14781 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/02/18 تعداد مشاهده: 1780
کلید واژه ها:
سافت گذر